Grand Canyon

28 september 2017 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Met een goedgevulde maag (lekker ontbijt, je kon je eigen wafels maken :P) vertrokken we rond 7:30 deze morgen aan het hotel, richting de Grand Canyon South Rim, wat nog ongeveer een goed uur rijden was.

Ons plan was om vandaag vooral het westelijk stuk te doen van de South Rim (vooral omdat bijna alles hier enkel te voet of met shuttlebussen bereikbaar is), en dan morgen de Desert View Drive richting het Oosten (en ook onze volgende bestemming Page) te rijden.

Parkeren ging vlotjes omdat het sowieso niet echt druk was in het park, en we waren in no-time aan de rand van de rim, waar we meteen getrakteerd werden op een prachtig panorama van de reusachtige en superindrukwekkende Grand Canyon. Wat een gigantisch groot ravijn, echt niet te bevatten!

We namen de shuttlebus richting het Oosten en stapten af bij de eerste halte, vanuit hier hebben we de Rim Trail langs de Canyon afgewandeld tot aan de voorlaatste halte, elke keer weer een nieuw uitkijkpunt over het ravijn, allemaal even indrukwekkend! Vanaf het eindpunt weer met de shuttlebus terug richting grand canyon village, en vanuit hier weer langs de rim trail wandelen richting het westen.

Voordat we het wisten was het alweer zonsondergang, adembenemend om deze hier te kunnen meemaken, de Grand Canyon is werkelijk waar een van de mooiste dingen die we ooit hebben gezien!

1. Karin:
    29 september 2017
    Amai wat prachtig niet te geloven echt wel de moeite waard op naar het volgende succes 😘😘
  2. Peter:
    Wauw!!!
  3. Nonkel jos:
    29 september 2017
    Mooi allemaal he. Geniet er maar met volle teugen van. Views en verhalen om nooit meer te vergeten😊😊
  4. Yonie:
    29 september 2017
    Mooie foto's jongens! Geniet ervan :-)
  5. Elsje:
    29 september 2017
    OMG die dikke eekhoorn (verder ook mooi haha)
  6. Marloes Okhuysen:
    29 september 2017
    Ja ik ben ook echt heel jaloers!!!! Ziet er supermooi uit!!!! En in het echt is het altijd nog veel indrukwekkender he!!
  7. Geert Van de Schans:
    1 oktober 2017