Easy Ridin'

27 september 2017 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Na weer een lange nacht (nog een beetje bekomen van de jetlag) stonden we vanmorgen alweer vroeg paraat om onze reis verder te zetten, na nog snel het Continental Breakfast van het hotel te hebben meegepikt konden we onze reis verder zetten, die vandaag vooral in het teken stond van de wereldberoemde route 66, en dan in het bijzonder het stuk tussen Needles, California en Williams, Arizona.

Zeker het eerste deel was adembenemend mooi, de slingerende (bijna verlaten!) route 66 bracht ons langs grillige mountains, uitgestrekte Deserts en kleine dorpjes, waaronder Oatman, een oud mijn-dorpje wat nu volledig op het toerisme draaide, het leukste aan dit dorpje was dat de burro's (muilezels) gewoon los door de straten liepen!

Verder stopten we nog in Kingman en Seligman, echte jaren-50 dorpjes vol met diners, garages en motels.

Uiteindelijk kwamen we aan op onze eindbestemming Williams, vanwaaruit we morgen de South Rim van de Grand Canyon gaan bezoeken, we kunnen al haast niet meer wachten!

1. Karin:
    28 september 2017
    Amai wat prachtig allemaal en dat is heel wat anders als MC Donalds geniet er verder van kusjes 😘
  2. Rowie:
    28 september 2017