Joshua Tree

26 september 2017 - Needles, California, Verenigde Staten

Na een heerlijk (super Amerikaans) ontbijt zijn we vanmorgen vertrokken richting Joshua Tree National Park. Na een paar kleine boodschappen bij de Walmart (waar je zonder al te veel moeite een hele dag kunt doorbrengen) konden we eindelijk ons eerste park gaan bezichtigen, de foto's spreken wel voor zich denk ik, maar echt waar wat een mooi park om onze reis mee te beginnen!

1. Karin:
    27 september 2017
    Hallo vakantie gangers alles goed met jullie het begin is gemaakt wat een mooie foto's de moeite waard geniet er nog van mama en papa 😘😘
  2. Nonkel jos:
    27 september 2017
    He daar Amerikaantjes mooi de eerste verhalen en foto's te zien en te lezen. Geniet er maar lekker van en geef je ogen maar de kost. En oh ja Teun Hyundai zegt me iets ? Klasse bak he .
  3. Emmy:
    27 september 2017
    Wat een mooi begin van jullie reis en die strak blauwe luchten maken het nog mooier. Geniet ervan
  4. Marijke:
    27 september 2017
    Amaaaiii wat een foto's 😊 heeft de vertraging meer dan goed gemaakt! Geniet er daar nog van en al benieuwd naar de rest van de verhaaltjes en foto's xxx
  5. Elsje:
    Hou op met me!!!
  6. Elsje:
    Hou op met me!
  7. Teun:
    27 september 2017
    De Hyundai is echt een luxe bak, dat gaat pas wennen worden als ik het straks thuis weer met mijn fiatje moet doen 😂