Op naar Lake Powell

29 september 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg weer op tijd vertrokken richting onze volgende bestemming, Page!

Na gisteren het Westelijk deel van de Grand Canyon South Rim bezichtigd te hebben, was vandaag het Oostelijk deel aan de beurt. Hier lagen de viewpoints een stuk verder uit elkaar, dus mocht je hier gewoon met de auto rijden (toevallig ook de richting die wij uitmoesten). Het was even indrukwekkend als gisteren, maar omdat we nog meer wilden zien vandaag waren we toch voor de middag het park alweer uit.

Toen we eenmaal het park uitgereden waren duurde het niet lang of we kwamen alweer aan bij onze volgende stop, de Little Colorado River Navajo Tribal Park, waar we ook onze tijd hebben genomen om wat rond te wandelen en wat foto's te nemen.

Hierna vertrokken we dan toch echt richting Lake Powell, Page. Alweer een prachtig stuk snelweg met om de 5 minuten een ander landschap om ons heen.

Toch kwamen we nog goed op tijd aan in het Resort, waar we nog lekker een plonsje konden doen in het zwembad en een wandeling maken langs het meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marijke:
    1 oktober 2017
    Zo'n mooie uitzichten..das alleen maar kijken en genieten..doe da nog goed daar!
  2. Marloes Okhuysen:
    1 oktober 2017
    Ziet er (weer) fantastisch uit!!!!
  3. Geert Van de Schans:
    1 oktober 2017
    Teun je bent al verslaafd aan die batsbak 😁