Valley of Fire en City of Neon

3 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag stond dan eindelijk Las Vegas op het programma, we wisten niet zo goed wat ons daar te wachten zou staan na de verschrikkelijke aanslag van twee dagen geleden, maar besloten toch dat het beste was om maar gewoon te gaan.

Met onderweg nog een korte, maar verrassende stop in het Valley of Fire State Park. Wederom een prachtig, goed onderhouden park dat echt bekend staat om zijn rotsformaties, die in kleur variëren van vuurrood tot pikzwart, echt heel speciaal. Bovendien ook vandaag weer berggeiten gespot, en goed op foto kunnen krijgen! Een korte, maar leuke wandeling was de White Domes Trail, die onder andere door een oude filmset en een stukje door een slot canyon (smal en hoog) liep! Alweer een aanrader dit park.

Vanuit het park was het nog een uurtje naar Vegas, buiten een kleine omleiding konden we redelijk makkelijk bij ons hotel komen. Na het inchecken en even rondlopen in het casino besloten we The Strip op te gaan, echt niet voor te stellen wat je hier allemaal ziet; een achtbaan, een kasteel, de Eiffeltoren, een reuzenrad, fonteinen en nog veel meer, en alles liep gewoon zijn gangetje, alsof er niets was gebeurt.

Morgen gaan we gewoon een dagje chillen aan het zwembad, en misschien nog een paar hotels van binnen bekijken! Sowieso rustig aan want President Trump komt naar de stad, we zullen proberen om een selfie met hem te maken 😜😂!

Foto’s zijn die van mijn telefoon, camera ligt nog in de auto (daarom nog geen berggeiten-foto’s) 🙈.

1. Geert Van de Schans:
    4 oktober 2017