Santa Monica Pier & Venice Beach

14 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Geen ontbijt inbegrepen bij onze hotelkamer hier in LA, dus dan maar even op de hoek van de straat ons tegoed doen doen aan Scrambled Eggs, Bacon, Hash Browns en Pancakes bij een door een vriendelijke Thai gerunde Breakfast Bar. Lekker!

De verkeersdrukte viel mee, dus waren we op een goed half uur aangekomen bij de Santa Monica Pier. Parkeren konden we nog gemakkelijk op een van de vele Public Parkings. We deden een rondje over de pier en het bijbehorende pretpark, kwamen langs Muscle Beach (Santa Monica) en keken waar we het best een fiets konden huren op het beroemde fietspad richting Venice Beach af te gaan.

Ons oog viel meteen op de vele Beach Cruisers die je overal al zag, de keuze was dan ook snel gemaakt. Bij Pirat Bikes huurde ik een zwart met rode cruiser, Jelle had een zwart met paars exemplaar, supercool!

De eerste stop die we maakten was bij het skatepark van Venice Beach, waar jong en oud het beste van zichzelf lieten zien. We fietsten nog wat door en stopten geregeld om even te kijken bij een van de vele straatartiesten, om even een van de vele gekke winkeltjes binnen te lopen, een terrasje te doen of om van een lekkere Ice Cream Cookie te genieten.

De tijd vloog voorbij en voordat we het wisten was het alweer bijna avond, we leverden de fietsen in een liepen nog een klein rondje over het strand/de pier voordat we terug richting het hotel gingen. Na ons daar wat te hebben opgefrist wandelden we wat door de buurt en gingen we uiteindelijk binnen bij een sushi-restaurantje iets verderop. Na alweer een heerlijke maaltijd liepen we terug naar de kamer, morgen de laatste volle dag van onze reis!

1. Peter:
    15 oktober 2017
    Geniet er nog van !! En tot dinsdag :)
  2. Elsje:
    15 oktober 2017
    Geniet nog van jullie laatste dag! Niet teveel doen he ;) Kan niet wachten om jullie weer te zien en alle verhalen te horen xxx
  3. Geert Van de Schans:
    Geniet er nog van!!!
  4. Nonkel jos:
    15 oktober 2017
    Geniet er nog maar eens lekker van met jullie tweetjes . Bep zal jullie wel opwachten . 😉😉😉
  5. Peter:
    Bep heeft nieuwe baasjes 😁😁
  6. Jelle:
    15 oktober 2017
    Ik dacht het niet hoor Peer 😝! Zal blij zijn haar terug te zien 🤗! We maken er vandaag een lekker dagje Malibu beach van 😎! Groetjes en tot dinsdag! X