Malibu

15 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

DIt was hem dan, de laatste dag van onze fantastische reis doorheen het Westen van De Verenigde Staten. Natuurlijk hebben we morgen nog wel een paar uurtjes voordat we naar het vliegveld moeten, maar die staan toch vooral in het teken van de koffers inpakken en de huurauto weer inleveren.

Na weer een lekker ontbijt (Nutella Banana Pancakes, mmmm) en wat lekkere dingen te hebben ingeslagen bij de local Thaise supermarkt vertrokken we bij ons hotel richting Malibu, toch een goede drie kwartier rijden. Het verkeer viel mee, en toen we bij het strand zelf (Westward Beach) aankwamen viel het ons op dat het nog helemaal niet druk was.

Het strand hier was kraaknet, de zee superblauw en ook hier stonden nog de bekende Lifeguard-hutjes zoals wij ze kennen van Baywatch. We wandelden wat langs zee, keken onze ogen uit over de dure strandhuizen en luierden nog wat op onze handdoek. De zee was fris, maar na even wennen ging toch een van ons twee een duik wagen.Tegen het einde van de dag deden we onze wandelschoenen aan en gingen we de rots op het einde van het strand beklimmen, hierboven hadden we nog een prachtig uitzicht op Malibu, Los Angeles met haar stranden, en vlak onder ons een hele groep Dolfijnen (met baby's) en zeeleeuwen.

Al bij al was het nog een superfijne, relaxte laatste dag. Helaas moeten we morgen weer terug, drie weken zijn echt omgevlogen!! We hebben er wel echt enorm van genoten! Een reis om nooit te vergeten...

Fijn dat jullie ons allemaal zo fanatiek gevolgd hebben op onze blog, en bedankt voor de vele mooie reacties op onze verhalen en foto's!